vrijdag 17 augustus 2012

Dag 1 van de 40 dagen doelgericht leven.

Hoe zou ik mezelf kunnen herinneren, ondanks alle reklame waar ik ongewild steeds mee wordt geconfronteerd, dat ik niet voor mezelf leef maar voor God?
Veel van mijn vragen, gaan vooral over mijzelf, over eigen succes of over mijn gezondheid, over wat ik wil worden.
Maar sta ik er wel eens bij stil dat het daar niet om draait? Maar dat het gaat om mijn Ontwerper.
Niet wat is mijn doel met mijn leven, maar wat is Gods doel met mijn leven?
En dat kan ik Hem gewoon vragen, ondertussen vraag ik mijzelf af: waarmee kan ik mezelf herinneren aan het feit dat ik voor God leef en niet voor mezelf?

Want in Hem is geschapen al wat in de hemelen en op de aarde is, de zichtbare en de onzichtbare dingen, tronen, heerschappijen, overheden en machten; alles is door Hem en tot Hem geschapen Kolossenzen 1:16

Geen opmerkingen:

Een reactie posten